Podróżnik - Sir Vagabond

 Witajcie 
Tytuł dzisiejszej inspiracji to jednocześnie nazwa najnowszej kolekcji wydanej przez Stamperię. 
Przyznaje jak tylko jesienią pojawiły się jej 'zajawki' to zakochałam się w niej bezgranicznie . W skład kolekcji oprócz papierów do scrapa w dwóch rozmiarach znajdziecie jeszcze korespondujące z nią papiery ryżowe, maski i foremki. Uzupełnia ją jeszcze druga kolekcja - 'Lady Vagabond'    Obie są zachwycające!  



Wracając do mojej pracy, na dziś przygotowałam dla Was zalterowany segregator.
Jeśli się wam podoba to w skrócie zrobiłam go tak : 






Mój segregator miał uszkodzone narożniki więc wyrównałam go skalpelkiem do rozmiaru 24x24 cm . Potem przykleiłam zwykłe chusteczki do nosa nie martwiąc się że powstaną zmarszczki, a wręcz przeciwnie, chciałam aby w niektórych miejscach nadały trochę strukturki całej powierzchni. Zabieg ten wzmocnił i usztywnił bazę segregatora. Następnie całą bazę pomalowałam białą farbką akrylową i wysuszyłam  i zabezpieczyłam warstwą lakieru akrylowego matowego .  Jako kolor bazowy posłużyły mi rozwodnione farby akrylowe w kolorze karmelowym i brązowym. Podkreśliłam brzegi na czarno. Potem za pomocą szpachelki malarskiej naniosłam w wybranych miejscach farby i pastę pękającą. Dodatkowo w wybranych miejscach przykleiłam złotą folię termoton od Itd Collection.  Na frontowej stronie okładki dodatkowo przez szablon nałożyłam pastę modelującą . Kiedy wszystko dokładnie wyschło, postarzyłam całą bazę pastą postarzającą. To uwydatniło spękania i podkreśliło strukturki. Następnie przystąpiłam do stworzenia kompozycji. Głównym elementem jest Sir Vagabond - jego postać wycięłam z papierów do scrapa 30x30 cm .podkleiłam na cienkiej beermacie . Ponieważ postać wystawała kilka centymetrów poza bazę segregatora, od tyłu na beermatę naniosłam przez szablon wzór, ozdobiłam farbkami i woskami .  Pozostałe elementy kompozycji wycięłam za pomocą wykrojnika, podkreśliłam pastami do rdzy i farbą akrylową oraz woskami . Ponadto użyłam kolorowych elementów tekturowych i nakleiłam ozdobione wyciski z masy lekkiej. 
Środek segregatora ozdobiłam czarną farbą akrylową przy pomocy szablonu .  

































Pozdrawiam serdecznie !



Mam nadzieję, że moje prace  przypadną Wam do gustu 💗 a chcielibyśmy wspierać Was
w tej pięknej PASJI jaką jest tworzenie i dlatego też kod umieszczony 
na jednym ze zdjęć pozwala na uzyskanie 15% zniżki w naszym sklepie
na bazy i przedmioty do ozdabiania .


Zapraszamy na zakupy: www.mietowyrower.pl



 




Komentarze

  1. Jestem zauroczona Twoim projektem Dorotko, a kolekcje Stamperii zachwycają jak zawsze, choć obie wspomniane najbardziej :-) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kasiu. Cieszę się niezmiernie, że moja praca się podoba :) Wszystkie trzy nowe kolekcje Stamperii skradły me serce . Teraz bedzie czas na Lady V. A potem na Caligraphy , która jest jakby lącznikiem - pisaniem listów i wspomnień z podróży obu głównych bohaterów .:)

      Usuń
    2. Dokładnie tak <3 Przyjemności w tworzeniu <3

      Usuń

Prześlij komentarz