Wielkanocne Jajo z niespodzianką

 Witajcie kochani ! 
Dziś chciałabym Wam pokazać mój najnowszy projekt - alterowane jajo wielkanocne z niespodzianką . 
Tym razem pokusiłam się o stworzenie własnej bazy, bo nie mogłam znaleźć dostatecznie dużej gotowej. Wykonałam ją techniką 'papier mache'.  Całość jest  mixmediowa, postarzana tak jakby przeleżała sobie gdzieś bardzo długo i przetrwała różne wiry historii. 






W bazie którą stworzyłam, wycięłam owalny otwór, zamontowałam zawiasy i zamek tworząc drzwiczki. Środek wykleiłam serwetką w drobny kwiatowy wzór. Zrobiłam półeczkę i wylałam trochę gipsu tworząc podłogę. Na zewnątrz również okleiłam turkusową serwetką, a potem przykleiłam wyciski, które najpierw zabezpieczyłam gesso a potem podkreśliłam farbami metalicznymi, woskami i patynką . 



Drzwiczki jajka z zewnątrz ozdobiłam papierem ryżowym ITD Collection z zestawu RSM031. Stworzyłam ramkę z wycisków, postarzyłam, nałożyłam lakier pękający, który dał efekt delikatnych spękań. Od środka drzwiczki są ozdobione koronką i małą rameczką z wielkanocnym motywem . 






Do środka eggoramy zrobiłam kilka miniaturowych  pisanek - klasyczne decoupage jak i mixmediowe. 
Najmniejsze jajeczka mają około 1,5 cm wielkości. Do porównania, obok nich stoi mediowa wydmuszka gęsia. 







Do wykonania pracy użyłam: 
1. klej typu wikol,
2. gips
5. papier ryżowy ITD Collection z zestawu RSM 031
8. farby metaliczne
10. okucia
11. lakier pękający DecoArt
12. patyna postarzająca
13. wydmuszka gęsia, przepiórcza, 
14. elementy biżuteryjne
15 lakier matowy
16. papier scrap ITD Collection
18 jajeczka styropianowe




Mam nadzieję , że moja propozycja na wielkanocne giga-jajo się Wam spodobała. 

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam spokojnych Świąt Wielkiej Nocy.




Zapraszamy do komentarzy zarówno na temat pracy, jak i użytych produktów !

Kochamy poznawać Wasze opinie bo dzięki nim tak wiele można się dowiedzieć !

Komentarze

Prześlij komentarz