Perła w koronie

 Cześć! 

To już ostatnia inspiracja w moim wykonaniu, chciałam, żeby była oryginalna

 i zapadła Wam w pamięć  :) 

Jak tylko zobaczyłam te kopułki, wiedziałam, że wykorzystam je nieszablonowo.

Nieco romantyzmu, nutka tajemnicy, kobiecości...

Korona, dla mnie osobiście symbol siły, księżyc i zegar to tajemnica i przemijający czas .....

Ubrałam to wszystko w koronki, są one delikatne i myślę, że trafnie 

oddają się naszej odsłonie kobiecości.

Zapraszam Was do galerii zdjęć. 




                                       


Kropeczką nad przysłowiowym "i" okazał się niezawodny tiul, który bardzo ułatwił mi pracę :) 

                                                                Jak Wam się podoba ? 

Poniżej lista mediów, które wykorzystałam w swojej pracy: 

Kopułki

Farba biała

Lakier

Masa super lekka

Papier ryżowy,

Tiul, 

koronki.





                                                                Dziękuję za ten rok  :) 

                                                                          Justyna 


 

Komentarze